Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Partyzant Użytkownik
Dołączył: 02 Sie 2008 Posty: 255 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Bielsk Płeć:
|
Wysłany: Pią 21:11, 12 Gru 2008 Temat postu: 'Czasami lepiej patrzeć w górę' v.1.0 |
|
|
Taka poprostu winetka, powstała( razem z szukaniem klocków) w 1 godz.
To jest wersja 1.0 roślinność jest już w trakcie dochodzenia do mnie przez pocztę więc ewentualne poprawki będą w wersji 2.0, ale na razie jest jak jest:
deeplinki:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
galeria:( jak się kapną,że to Lego)
[link widoczny dla zalogowanych]
p.s Przepraszam za brzydkie zdjęcia wybaczcie mi ten jeden raz.
To jest winetka zrobiona z nudów będzie poprawiona.
Ostatnio zmieniony przez Partyzant dnia Pią 21:12, 12 Gru 2008, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
oski52 Użytkownik
Dołączył: 18 Lis 2008 Posty: 23 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/4
Płeć:
|
Wysłany: Pią 22:08, 12 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Widać że 1 godz. to budowałeś więc słaba ocena 4/10 Powinieneś dorobić coś.Ci orkowie chcą na niego napaść tak?Jak tak to tego niewidać.
Ostatnio zmieniony przez oski52 dnia Nie 17:28, 14 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
SimonStorm Użytkownik
Dołączył: 16 Sie 2008 Posty: 446 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/4 Skąd: Czestochowa Płeć:
|
Wysłany: Sob 10:22, 13 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Hmm... Słabe podłoże. Co jak co, ale robienie trawy tilesami to błąd. Przydałaby się brązowa płytka, a na niej kępki trawy robione za pomocą zielonych round plate'ów 1x1, tilesów 1x1, małych plate'ów, serków, skosów - w różnych odcieniach zielonego. Podłoże byłoby wtedy bardziej urozmaicone. Drzewo też nie jest zbyt ciekawe. Kilka brązowych round bricków 1x1 i liście to nie drzewo. Ogólnie jest słabo, co mówić... 3/10. |
|
Powrót do góry |
|
|
QQS Admin
Dołączył: 27 Sty 2008 Posty: 477 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: Sob 19:30, 13 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Drzewko zrobione nawet fajnie, tylko nie do końca rozumiem, co robią na nim orkowie. Scenka przyjemna dla oczu, ale niestety nic konkretnego nie wnosi, nie ma zawartej w niej jakiejś głębszej treści. |
|
Powrót do góry |
|
|
Partyzant Użytkownik
Dołączył: 02 Sie 2008 Posty: 255 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Bielsk Płeć:
|
Wysłany: Nie 7:19, 14 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Orkowie skaczą na ów delikwenta,bo jak widać skończyło im się pożywienie i zrobili się głodni. |
|
Powrót do góry |
|
|
SimonStorm Użytkownik
Dołączył: 16 Sie 2008 Posty: 446 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/4 Skąd: Czestochowa Płeć:
|
Wysłany: Nie 11:43, 14 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Partyzant, ale tego na pierwszy rzut oka nie widać. Jakby ktoś powiedzmy zza granicy oglądał to się nie domyśli... |
|
Powrót do góry |
|
|
Partyzant Użytkownik
Dołączył: 02 Sie 2008 Posty: 255 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Bielsk Płeć:
|
Wysłany: Nie 18:46, 14 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
OK ten MOC jest niedorobiony ( bez skojarzeń ) Jak dojdzie do mnie paczka z klockami(tj. w środę) opublikuję wersję 2.0. |
|
Powrót do góry |
|
|
paciek001 Użytkownik
Dołączył: 15 Paź 2008 Posty: 31 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Bielsk Płeć:
|
Wysłany: Czw 14:02, 18 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Ciesz się, już doszła. Na razie rzeczywiście mało mowiący moc, nie wiadomo o co chodzi, a opis sytuacji było napisać pod linkami do zdjęć. 4/10. Ciekawe jak to będzie wyglądaćz większą ilością zielicha. |
|
Powrót do góry |
|
|
Partyzant Użytkownik
Dołączył: 02 Sie 2008 Posty: 255 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Bielsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 9:35, 23 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Oto v2.0 i mam nadzieje, że pójdzie na CCC.
Teraz lepiej no nie? |
|
Powrót do góry |
|
|
Aragorn Użytkownik
Dołączył: 27 Paź 2007 Posty: 336 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4
Płeć:
|
Wysłany: Wto 11:09, 23 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
No w sumie lepiej ale...
Za chaotyczne to wszystko. Oglądając tą prace nie idzie się domyślic o co chodzi. Ja tu widzę scenkę w której rycerz klęka żeby ork mógł łatwiej wejśc do swojego złego kolegi(który najpewniej go zrzucił) , a drugi rycerz biegnie żeby mu pomóc. |
|
Powrót do góry |
|
|
SimonStorm Użytkownik
Dołączył: 16 Sie 2008 Posty: 446 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/4 Skąd: Czestochowa Płeć:
|
Wysłany: Wto 11:17, 23 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Popraw zdjęciaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Widać brzegi kartek, zdjęcia nie są za wyraźne, na dodatek nie można się domyślić o co w pracy chodzi... 5/10. |
|
Powrót do góry |
|
|
PiotrekLego Użytkownik
Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 255 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/4 Skąd: z Wrocławia
|
Wysłany: Wto 11:47, 23 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
No. I tyle.
Żartowałem. Słabo wyglądają te gotowe kwiatki po cztery na sobie, gdybyś dał jeden a na nim ten stożkowaty roundbrick (tak jak u mnie w jaskini) to wyglądało by to lepiej. Ja też nie mogę się domyślić o co w pracy chodzi. Pieniek drzewa - kwestia gustu, ale ja wolę po prostu roundbricki. Te szkielety to takie na siłę.
Fajny muchomorek, fajnie, że tilesy (ja bym wykończył drogę jakimiś roundbrickami i plateami 1x1 w kolorach RedBrown i Tan), fajnie, że fantasy era. |
|
Powrót do góry |
|
|
Aragorn Użytkownik
Dołączył: 27 Paź 2007 Posty: 336 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4
Płeć:
|
Wysłany: Wto 12:45, 23 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
PiotrekLego napisał: | fajnie, że tilesy |
Tylko, że ciężko znaleźc jakiś las z idealnie przystrzyżoną trawką.(wytilesowaną) |
|
Powrót do góry |
|
|
PiotrekLego Użytkownik
Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 255 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/4 Skąd: z Wrocławia
|
Wysłany: Wto 12:58, 23 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
ja wolę albo wielkie chaszcze albo tile |
|
Powrót do góry |
|
|
H2O-97 Użytkownik
Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 420 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/4 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 16:47, 23 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Lepiej by było, gdyby ten ork dopiero schodził/zeskakiwał z drzewa, w poprzedniej wersji podobała mi się wylewana woda, tu jest świetny muchomor. |
|
Powrót do góry |
|
|
|