Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jasiu Użytkownik
Dołączył: 13 Sty 2008 Posty: 158 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Iława Płeć:
|
Wysłany: Nie 20:04, 30 Lis 2008 Temat postu: [MOC] Man TGA |
|
|
Witam!
Po krótkiej przerwie, przedstawiam Wam moją, nową trialówkę.
Jest to MAN TGA.
[link widoczny dla zalogowanych]
Dane techniczne:
-Napęd: 2 pfy xl, przełożenie 9:1
-Skręt: pf medium z przełożeniem 9:1
-Zawieszenie: przód i tył kolebka
-Waga: ok. 2,5 kg
Prace nad trialówką zaczęły się gdzieś około września, początkowo zawieszona była na mostach z wahaczy 8880, jednak niski prześwit i mała pancerność spowodowały jej rozbiórkę.
Następną wersję mostów możecie oglądać na zdjęciach, spisują się doskonale. Zwrotnice w przednim moście wzorowane są na zwrotnicach TT, a cały przedni most zamocowany jest do ramy za pomocą obrotnicy. Tylni most z powodu braku drugiej obrotnicy ma wbudowanego pfa xl do napędu.
Nadszedł czas na ramę, pierwsza wersja z liftarmów była bardzo elastyczna, więc przerzuciłem się na technic bricki.
Co do wyglądu, to nie jestem z niego zadowolony, jednak nie miałem ani odpowiednich części, ani funduszy, żeby je zakupić, ale starałem się jak najbardziej odwzorować oryginał.
Nie będę więcej pisał, bo i tak mało kto to przeczyta. XD
Filmik
[link widoczny dla zalogowanych]
Deeplinki:
[link widoczny dla zalogowanych]/[link widoczny dla zalogowanych]/[link widoczny dla zalogowanych]/[link widoczny dla zalogowanych]/[link widoczny dla zalogowanych]/[link widoczny dla zalogowanych]/[link widoczny dla zalogowanych]/[link widoczny dla zalogowanych]/[link widoczny dla zalogowanych]/[link widoczny dla zalogowanych]/[link widoczny dla zalogowanych]/[link widoczny dla zalogowanych]/[link widoczny dla zalogowanych]/[link widoczny dla zalogowanych]/[link widoczny dla zalogowanych]/[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez jasiu dnia Sob 14:56, 06 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
PiotrekLego Użytkownik
Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 255 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/4 Skąd: z Wrocławia
|
Wysłany: Nie 20:41, 30 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Ładny, w jedynie słusznym kolorze
Podoba mi się kabina?, sorka jak coś pomylę ale ja jestem ciężarówkowym laikiem.
Światła wymieniłbym na tiles 1 x 1 TrYellow.
Podsumowując: ładna praca |
|
Powrót do góry |
|
|
bizek Użytkownik
Dołączył: 18 Sie 2008 Posty: 136 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Bojanowo Płeć:
|
Wysłany: Pon 14:01, 01 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Bardzo mi się podoba masz mój głos!
Troszkę za długa kabina.
Rozwiązanie z obrotnicami jest dobre bo nie obciąża zbytnio axli do skrętu lub napędu.A światła masz działające do niego?W terenie go już testowałeś?
Czekam na film! |
|
Powrót do góry |
|
|
igorwlkp Użytkownik
Dołączył: 10 Lip 2008 Posty: 48 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Rawicz Płeć:
|
Wysłany: Pon 14:45, 01 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Nooo, zaskoczyłeś mnie. Powiem Ci że jest świetny. Widzę że jesteś dumnym posiadaczem 8880. W technicowym kolorku ba bardzo słusznie.kabina może troche odbiega od orginału ale to nic, jest rozpoznawalna 9/10 |
|
Powrót do góry |
|
|
jasiu Użytkownik
Dołączył: 13 Sty 2008 Posty: 158 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Iława Płeć:
|
Wysłany: Pon 16:22, 01 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
1.Światła niestety nie działają, ponieważ nie jestem jeszcze dumnym posiadaczem 8297.
2. W terenia testowałem samą ramę z liftarmow, ale ostateczną wersją podjeżdżałem na słabych bateriach pod jakieś 50 - 60 stopni to dawała radę.
3. Co do kabiny to są różne wersje, są dłuższe i krótsze, a zresztą jak bym zrobił ją krotszą to atrapa by nie weszła. XD
Dzięki za komentarze.
Ostatnio zmieniony przez jasiu dnia Pon 16:26, 01 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Aragorn Użytkownik
Dołączył: 27 Paź 2007 Posty: 336 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4
Płeć:
|
Wysłany: Pon 17:23, 01 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
No więc tak
Błotniki mi się nie podobają, za bardzo wystają, arab miał lepsze: P Siedzenia dośc słabe, lusterka tak samo. Klamki za to dośc fajne. Drzwi się otwierają? Na dach mogłeś dac tilesy, ale wiem że takiej ilości na pewno nie masz. Dach może spróbujesz SNOT'em nigdy jeszcze takiego nie widziałem xD Bryła ogólnie...średnia. Co do zawieszenia i innych dupereli sie nie wypowiem, bo sie po prostu nie znam, mogę powiedziec tylko tyle że wygląda na wytrzymałe, aczkolwiek proste.
Jak zobacze jak jeździ to powiem coś więcej |
|
Powrót do góry |
|
|
Tezu Użytkownik
Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 55 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Trzcianka
|
Wysłany: Pon 19:50, 01 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
No no... widzę, że muszę się na prawdę wziąć za moją trialówke (mam dopiero połowę zawieszenia). Ładny, nietoporny kształt, lecz nie podobają mi się lusterka i przedni zderzak (brakuje na nim rejestracji, albo wlotu powietrza). Ładne wnętrze jak na trialówkę, bo nie jest ono tutaj ważne. Technicznie niczego sobie, a wręcz bardzo dobrze. Szkoda, że z tyłu jest trochę goło, ale to nieduża wada. Ogólnie trialówka udana
Pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
|
cieślu Użytkownik
Dołączył: 01 Maj 2008 Posty: 60 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Karczew
|
Wysłany: Wto 15:33, 02 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Całkiem fajna,ale jak słyszę lub widzę MAN TGA to mi się przypomina konstrukcja Smyka,która jest moim zdaniem jedną z najfajniejszych jakie były.
Nie pasują mi tu te koła od 8880
Jak dokupisz części i dopieścisz maszynę to będzie super
Ostatnio zmieniony przez cieślu dnia Wto 15:35, 02 Gru 2008, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
luki99 Użytkownik
Dołączył: 23 Lis 2008 Posty: 20 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/4
Płeć:
|
Wysłany: Wto 20:58, 02 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
super daje 6/6 kolor idealny do tira masz mój głos |
|
Powrót do góry |
|
|
jasiu Użytkownik
Dołączył: 13 Sty 2008 Posty: 158 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Iława Płeć:
|
Wysłany: Sob 14:59, 06 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Filmik
Troche słaba jakość bo nagrywany komórką, ale najważniejsze widać. |
|
Powrót do góry |
|
|
TT Użytkownik
Dołączył: 07 Gru 2008 Posty: 1 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Bytom Płeć:
|
Wysłany: Nie 9:47, 07 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Witajcie M.F.L! :-)
Zauważyłem dziś rano tą trialówke na bricku. No i trafiłem tutaj.
Przechodzę od razu do sedna sprawy -
Bardzo fajna trialówka!
Prezentuje się fajnie, technicznie też nie można się dopatrzeć wielu wad. Zwrotnice nie są takie same jak moje. Jeden ważny element został inaczej zbudowany
Wszystko fajnie, ale martwi mnie jedna rzecz. Ma 2 silniki XL, jest lekki, a mimo to jakoś z trudem ciągnie przez opony. A wszystko to przez bardzo ciężką kabinę. Jest duża i ciężka. To bardzo pogarsza właściwości jezdne Twojej fury.
No,ale może jakoś ją odchudzisz, jak nie to na pewno na przyszłość będziesz widział, jak się za to zabrać. |
|
Powrót do góry |
|
|
uszolot Użytkownik
Dołączył: 07 Sty 2008 Posty: 323 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Iława Płeć:
|
Wysłany: Nie 10:15, 07 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Miałem okazję trzymać tego "kloca". Oprócz tego, że rozpada się pod własnym ciężarem, waży dobre pół kilo. I w napędzie straszne opory były... |
|
Powrót do góry |
|
|
jasiu Użytkownik
Dołączył: 13 Sty 2008 Posty: 158 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Iława Płeć:
|
Wysłany: Nie 12:03, 07 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Uszi, trzymałeś starą wersję na wahaczach od 8880, a ona była pełna niedociągnięć, tej nie trzymałeś.
Przyznaje, że kabina jest troszeczke ciężkawa, ale to tak naprawdę moja pierwsza trialówka i myślę, że kolejna będzie lepsza.
TT napisał: | Zwrotnice nie są takie same jak moje. Jeden ważny element został inaczej zbudowany |
Dlatego napisałem, że się wzorowałem.
Ostatnio zmieniony przez jasiu dnia Nie 12:43, 07 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
cieślu Użytkownik
Dołączył: 01 Maj 2008 Posty: 60 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Karczew
|
Wysłany: Pią 15:43, 12 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Odświerzę temat bo mam prośbę:mógłbyś zrobić kilka fotek mostów,zwłaszcza przedniego.Chodzi mi głównie o mocowanie mostu do ramy i rozwiązanie skrętu.Byłbym zobowiązany.
Pozdro |
|
Powrót do góry |
|
|
jasiu Użytkownik
Dołączył: 13 Sty 2008 Posty: 158 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Iława Płeć:
|
Wysłany: Pią 16:28, 12 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Trzymaj.
Ostatnio zmieniony przez jasiu dnia Pią 16:29, 12 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
uszolot Użytkownik
Dołączył: 07 Sty 2008 Posty: 323 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Iława Płeć:
|
Wysłany: Pią 16:38, 12 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Jasiu, mu chyba niepotrzebne zdjęcia zamontowanego mostu. Może czas rozebrać trtr, bo się tylko kurzy...
Z innej beczki - widzę, że inspirowałeś się moim mostem. Wstydź się kradzieju |
|
Powrót do góry |
|
|
jasiu Użytkownik
Dołączył: 13 Sty 2008 Posty: 158 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Iława Płeć:
|
Wysłany: Pią 17:12, 12 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
uszolot napisał: | Z innej beczki - widzę, że inspirowałeś się moim mostem. Wstydź się kradzieju |
W czym się niby wzorowałem? Z tego co pamiętam to raczej w niczym, ale może wiesz lepiej. XD |
|
Powrót do góry |
|
|
|