Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotrek builder Klubowicz
Dołączył: 09 Paź 2007 Posty: 235 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Częstochowa Płeć:
|
Wysłany: Nie 20:49, 27 Kwi 2008 Temat postu: Mercedes Unimog U1800 TruckTrial |
|
|
Nie straszny mu piach, nie straszny mu gruz,
Moc jego niczym nieustający mróz,
Pogromca wapieni niczym władca ognistych płomieni,
Przemierza szlaki niszcząc kwiaty i ptaki.
Oto przed państwem, przyczyna mojej małej aktywności w prezentowaniu MOCy:
Mercedes Unimog U1800
Prace nad nim trwały od stycznia. Początkowo, jego jednostką napędową miała być zwykła kostka, lecz po wielu mozolnych walkach z ramą, postanowiłem zamontować PFy, z czego jestem bardzo zadowolony.
Waga: ok. 1,5kg
Przełożenie 72:5
Z pewnością, rzucił się Wam się w oczy, mały PF wystający z ramy.
Zapewniam Was, że w jeździe terenowej nie zawadza o przeszkody.
Napęd w mostach, jest przenoszony za pomocą nowych zębatek kątowych, które jak na razie swoje zadanie spełniają znakomicie.
Jednostką napędową jest PF Xl.
A o to Filmik z moich wojaży na wyżynie:
http://www.youtube.com/watch?v=Aeejrp3LVvg
Oraz galeria BS:
[link widoczny dla zalogowanych]
Pojedyncze fotki:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez Piotrek builder dnia Nie 20:49, 27 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
uszolot Użytkownik
Dołączył: 07 Sty 2008 Posty: 323 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Iława Płeć:
|
Wysłany: Nie 21:16, 27 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Więc tak:
Prześwit - gigantyczny, ale psuje efekt wystający silnik, raz zahaczysz i po zabawie
Zębatki kątowe przy pf xl - fuuuuuj
Środek ciężkości w niebie - będzie się przewracał na boki
Ładna kabina, ale zbyt wysoko osadzona
Tylni most chyba nie jest zbyt mocno zamontowany
I mam wrażenie, że czasami brak mu mocy
Koła z JG?
Ty to masz fajnie - zajedwabisty teren (byłem tam na wakacjach) i mały model, który możesz spokojnie do plecaka schować. Ja swojego kolosa bym musiał chyba w torbie podróżnej nosić. I u mnie same lasy i jeziora są, jak z Jasiem szukaliśmy jakiejś fajnej miejscówki, to znaleźliśm tylko kilka korzeni(mikrych )
Ostatnio zmieniony przez uszolot dnia Nie 21:23, 27 Kwi 2008, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrek builder Klubowicz
Dołączył: 09 Paź 2007 Posty: 235 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Częstochowa Płeć:
|
Wysłany: Nie 21:48, 27 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Czemu te zębatki są fuj? Są bardzo dobre!!
Tylni most jest bardzo mocno zamontowany, zapewniam Cię.
Gdyby nie był, to pod nic bym nie wjechał.
Koła są z JG.
Czy mu brakuje mocy?? No nie wiem. Ja tego nie zauważyłem a to już moja trzecia trialówka, więc mam praktykę.
Ostatnio zmieniony przez Piotrek builder dnia Nie 21:52, 27 Kwi 2008, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
matthew444442 Admin
Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 423 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Pon 12:04, 28 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Super (lecz , na techniku się nie znam więc nie przyjmuj sobie tego do serca ). Tam w tle - Olsztyn ??? |
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrek builder Klubowicz
Dołączył: 09 Paź 2007 Posty: 235 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Częstochowa Płeć:
|
Wysłany: Pon 12:59, 28 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Tak, to Olsztyn. |
|
Powrót do góry |
|
|
Grzegorz-00 Admin
Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 239 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4
Płeć:
|
Wysłany: Pon 13:13, 28 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Ja tu swoim skromnym zdaniem niewiele mam do powiedzenia, ale myślę, że ten silnik dałoby się dać inaczej, może nawet z drugiej strony, daj forki od spodu.
+4/6 |
|
Powrót do góry |
|
|
Filozof Admin
Dołączył: 13 Paź 2007 Posty: 715 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Luboń pod Poznaniem Płeć:
|
Wysłany: Pon 15:48, 28 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Cóż - na wstępie - NIE ZNAM SIĘ NA TECHNICU...
... A ten unimog jest poprostu BOSKI! dane techniczne - niewiele zrozumiałem! xD Ocena 6/6! |
|
Powrót do góry |
|
|
uszolot Użytkownik
Dołączył: 07 Sty 2008 Posty: 323 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Iława Płeć:
|
Wysłany: Pon 16:02, 28 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
I jeśli się nie mylę to trzeci unimog ;)
Zębatki kątowe są fuj, bo mogą się łatwo złamać, a na dodatek powodują strary mocy. A co do broku mocy, to zaznaczam, że mi się WYDAJĘ :) Może to wina braku przyczepności, lepsze by były chyba koła od supercara (ale by oszpeciły) lub od traktora (duże opory toczenia; mogłyby też nie pasować wielkością) |
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrek builder Klubowicz
Dołączył: 09 Paź 2007 Posty: 235 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Częstochowa Płeć:
|
Wysłany: Pon 20:22, 28 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Te nowe zębatki jeszcze mi się w trialu nie złamały, a po różnych rzeczach już jeździłem.
A z brakiem przyczepności masz rację. Wapień jest bardzo śliski. Dodatkowo, mimo dużego prześwitu, udało mi się kilka razy zachaczyć o skałkę, co dodatkowo hamowało pojazd.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez Piotrek builder dnia Pon 20:25, 28 Kwi 2008, w całości zmieniany 3 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|