|
K.M.F.L. Klub Młodych Fanów LEGO - Archiwum
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lubie Lego Użytkownik
Dołączył: 29 Gru 2006 Posty: 317 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/4 Skąd: Osieck
|
Wysłany: Pią 13:35, 29 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Za duże małe jest piękne... |
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 16:32, 29 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Nie wiem, czy zdajesz sobie z tego sprawę, ale rasowy samochód ciężarowy przeznaczony do wyścigów powinien mieć jeden fotel kierowcy umieszczony centralnie... Widoczność jest wtedy lepsza. W końcu Truck Racing to taki odpowiednik F1, tyle że w wadze ciężkiej:) |
|
Powrót do góry |
|
|
SebolPol Gość
|
Wysłany: Pią 16:41, 29 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Nie wiem, czy zdajesz sobie z tego sprawę, ale w relacjach z wyścigów fotele kierowców są umieszczone normalnie, po lewej stronie, i bardzo często mają obok siedzenie pasażera. |
|
Powrót do góry |
|
|
Lem Użytkownik
Dołączył: 30 Lip 2008 Posty: 396 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Gdynia Płeć:
|
Wysłany: Pią 16:43, 29 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
To ktoś zwraca uwagę na ułożenie siedzeń? |
|
Powrót do góry |
|
|
SebolPol Gość
|
Wysłany: Pią 16:52, 29 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Hehe, no też się dziwię, ponieważ wg. regulaminu ich robić nie trzeba, mimo to zrobiłem (choć jest naprawdę ciasno, co widać po ich zbyt wysokim ułożeniu). Ale siedzenia są umieszczone w nich moim zdaniem po normalnych stronach, Ryjku, jeśli uważasz inaczej, przejrzyj sobie relację z jakiegoś wyścigu na YT. |
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 17:28, 29 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Po co się od razu obrażać! Chodzi mi o to, że czytałem kiedyś w AMiS artykuł na ten temat. Była tam m.in. ciężarówka Caterpillar z silnikiem Ziła!
Widziałem tam, że trucki miały fotel umieszczony centralnie. Ale może to jakaś stara szkoła budowy ciężarówek, skoro czasopismo miało jakieś 10 lat?
PS: Cat produkuje jednak trucki:[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
SebolPol Gość
|
Wysłany: Pią 17:34, 29 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Na filmach na YT (dodam, że są nowe) siedzenia są umieszczone po lewych stronach, często towarzyszą im siedzenia pasażera. Przejrzyj zdjęcia ostatnich MANów, SCANI czy innych. |
|
Powrót do góry |
|
|
Grzegorz-00 Admin
Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 239 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4
Płeć:
|
Wysłany: Pią 17:37, 29 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Jak już pisałem rewelacja, nie mogę się doczekać filmów i zdjęć z Truck Racingu czy jakoś tak o ile te zawody w ogóle się odbędą. Zrób WSZYSTKO żeby wygrać!!!! |
|
Powrót do góry |
|
|
jasiu Użytkownik
Dołączył: 13 Sty 2008 Posty: 158 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Iława Płeć:
|
Wysłany: Pią 17:37, 29 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Ciężarówka może słabo odwzorowana ale co z tego, podoba mi się to jak użyłeś panele, jeżeli miałbm się czegoś czepiać to za małego spojlera i za dużych przednich błotników. |
|
Powrót do góry |
|
|
SebolPol Gość
|
Wysłany: Pią 17:47, 29 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
No to dziękuję i technicowcom za komentarze, tym bardziej, że są one mi przychylne
Grzegorz- zrobię wszystko |
|
Powrót do góry |
|
|
uszolot Użytkownik
Dołączył: 07 Sty 2008 Posty: 323 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Iława Płeć:
|
Wysłany: Sob 10:25, 30 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
A ja wam mówie, że wygra ciężarówka z napędem na przód, z kierowcą, który umie jeździć na dyfrze (bez niego zwalnia na zakrętach i nie wypada się tak łatwo z trasy. A co do ciężarówki, to widzę wady - tylne koła na axle joinerach, zbyt duży rozstaw osi(przynajmniej optycznie) i za duży przedni błoynik |
|
Powrót do góry |
|
|
SebolPol Gość
|
Wysłany: Sob 10:30, 30 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Uszi, skoro wiesz już z góry, jaka ciężarówka wygra, to ją wykonaj W teorii jest dobry każdy |
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 10:43, 30 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Niech wygra najlepszy. Tak powinno być w sporcie. Wiem, że to banalne, ale tak jest. Pytanie, jakich środków użyć, aby być najlepszym? |
|
Powrót do góry |
|
|
SebolPol Gość
|
Wysłany: Sob 10:47, 30 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Wiesz, to co napisał Uszi może być prawdą... albo i nie
Już nie raz Uszolot miał wizję na super idealnego zwycięzcę do zawodów (takim miał być jego Unimog w TrTr ) i kończyło się cichym rozebraniem MOCa. Tak więc jeśli ma wizję, to fajnie, poczekamy, aż ją zaprezentuje |
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 10:49, 30 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Nie można teoretyzować... trudno przewidywać zwycięzcę w sytuacji w której zbudowano zaledwie kilka modeli do tego typu zawodów. |
|
Powrót do góry |
|
|
uszolot Użytkownik
Dołączył: 07 Sty 2008 Posty: 323 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Iława Płeć:
|
Wysłany: Sob 10:55, 30 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Unimog to był eksperyment. A ja nie mam napędu na przód w ciężarówce.
W truck racingu większość będzie zależeć od kierowcy, w trtr jest zupełnie odwrotnie - jakieś 80% zwycięstwa to zasługa maszyny.
A wygra osoba która (procentowy udział)
jest dobrym kierowcą i czuje swoją ciężarówkę - 90%
ma komplet dyfrów - 70%
zadbała o mały rozstaw osi(tu nie ma aluzji do C, Sebol, mówiłem, że to tylko efekt optyczny )
zbudowała pojazd napędzany silnikami rc - 55% (ich przewaga nad pfami w tej dyscyplinie jest bezdyskusyjna)
ja - 0%
Ostatnio zmieniony przez uszolot dnia Sob 10:56, 30 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
SebolPol Gość
|
Wysłany: Sob 11:19, 30 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Jeżeli chcesz rozpocząć dyskusję Uszi- nie ma sprawy. Otóż wyobraźmy sobie taką sytuację- dyfry w komplecie, ale za to kierowca nie czuje samochodu. Wchodzi z wyższą niż inni prędkością w zakręt... i z niego wylatuje. Nawet, jeśli kierowca jest ,,sprawny'' i panuje nad samochodem, a gdy następuje seria zakrętów jeden po drugim, to już lepiej nie mieć dyfrów. Ja mam tylko jeden w sumatorze, czyli tak, jakby w ogóle ich nie było. Wybrałem takie rozwiązanie, i to mi się podoba w tym ,,sporcie'' , bo o ile w TrTr łatwo można było ustalić wzorzec , to tutaj nie będzie to już takie proste. Jak już wspomniałeś, wiele zależy od kierowcy. Ale jednego nie zauważyłeś- samochód musi być wykonany pod kierowcę, czyli tak, żeby to właśnie jemu było ,,wygodnie''. Rozstaw osi (wiem, że optycznie, bo tak jest wszystko zgodnie z regulaminem ) - cóż, im mniejszy, tym lepszy skręt. Ale teraz pytanie, gdzie zmieścimy całą resztę? Można np. upchnąć wszystko w małym rozstawie osi, ale bez sumatora. Efekt- sami przetestujcie. Możliwości eksperymentów jest mnóstwo, coś na ten temat wiem, bo sam takie prowadzę. Zawody wyłonią tego, który najbardziej zgra się ze swoją maszyną. I mam nadzieję, że będę w czołówce.
EDIT:
Aha. Wspomniałeś o wyższości RC nad PF. Jesteś pewien? Chyba nie wziąłeś pod uwagę faktu przegrzewania się silników RC. Czekam, aż zamontujesz w swojej ciężarówce te dwa silniki, i po dłuższej jeździe zauważysz, że takie zdarzenie ma miejsce.
Ostatnio zmieniony przez SebolPol dnia Sob 11:33, 30 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|