QQS Admin
Dołączył: 27 Sty 2008 Posty: 477 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: Sob 19:13, 16 Sie 2008 Temat postu: 7036 - kopalnia krasnoludów (po drobnej modernizacji...) |
|
|
Witam!
Jakoś z końcem lipca i początkiem sierpnia zakupiłem kopalnię 7036, z której jestem bardzo zadowolony. Muszę przyznać, że generalnie wszystko mi się w niej podoba, jednakże postanowiłem zrobić kilka zmian (które, mam nadzieję spodobają się wam). Zmiany dotyczą nie tyle wyglądu całości, co raczej natury technicznej. Tyle tytułem wstępu.
[link widoczny dla zalogowanych]
kilka fot całości (pokażę tylko kilka):
-[link widoczny dla zalogowanych]
-[link widoczny dla zalogowanych]
-[link widoczny dla zalogowanych]
Lista zmian w kopalni:
- [link widoczny dla zalogowanych]: teraz krasnoludom jest dużo prościej przenosić kryształy w koszu...
- [link widoczny dla zalogowanych] mieszkańcy nie muszą się już trudzić aby otworzyć/zamknąć masywne drzwi do kopalni...
- [link widoczny dla zalogowanych] przyspiesza to pracę górnikom i znów pozwala oszczędzić sporo siły...
- [link widoczny dla zalogowanych] teraz działa jak powinna (zobacz: film)
- dodałem niewielki [link widoczny dla zalogowanych] dla kowala, aby można było podnosić niektóre przedmioty
- [link widoczny dla zalogowanych] z wydobywanym z pod ziemi koszem może być teraz blokowane dzięki zębowi, który został mi się zw częściach dodatkowych...
- dzięki bezpośredniemu połączeniu środka kopalni z jej bokami budynek jest bardziej stabilny
dodane nowe budynki:
- [link widoczny dla zalogowanych] od tej pory każdy troll, ork lub inny osobnik, który zaatakuje znienacka kopalnię musi się liczyć z tym, że zostanie pochwycony i [link widoczny dla zalogowanych] w lochu wykonanym ze skał niemal niezniszczalnych. Dodatkowo nad lochem znajduje się niewielki [link widoczny dla zalogowanych] (jest to o tyle ciekawa konstrukcja, iż jej wysokość/kąt nachylenia można regulować niewielkim pokrętłem; aby wystrzelić pocisk trzeba pociągnąć za sznurek, a następnie go puścić); jej zasięg to jakieś 3-4 metry (mierzyłem od powierzchni ziemi, ale tak na oko ).
- [link widoczny dla zalogowanych] pomieszczenie wykonane w litej skale służące do przechowywania i magazynowania żywności dla potrzeb krasnoludzkiej armii; na jego szczycie znajduje się niewielki posterunek ze strażnikiem
... budynki może nie są jakieś super ładne, ale na pewno bawialne (zwłaszcza lochy). Można je łączyć/odczepić za pomocą [link widoczny dla zalogowanych]. Zastanawiacie się czemu dałem rycerzy nietoperzy?? No cóż, jest to rasa ludzi, która zamieszkuje góry i wydała mi się być adekwatna do kopalni. Użyłem tylko 2-óch FK, ale najbardziej elitarnych, którzy pełnią tu rolę strażników. Jak się tu wzięli?? Cóż, to długa historia- dość powiedzieć, że BatLord miał u króla krasnoludów raz dług wdzięczności za pokonanie zbuntowanej armii szkieletów i postanowił oddać swoich najlepszych żołnierzy...
Inne zmiany:
- [link widoczny dla zalogowanych] kiedy są założone żaden troll nie będzie w stanie ich sforsować! (a nawet gdyby się im to udało, wystarczy nakierować odpowiednio balistę znajdującego się nad lochami i przeciwnik nie ma żadnych szans..)
[link widoczny dla zalogowanych]
...chyba już nie muszę wyjaśniać, jak co działa muzyka pochodzi z "The World of Warcraft"...
Mam nadzieję, że całość się wam spodoba. Starałem się w miarę dobrać ładnie kolorystykę, ale nie było to takie proste (brak odpowiednich klocków). Czekam na wasze opinie/ pomysły itd...
Ostatnio zmieniony przez QQS dnia Sob 19:16, 16 Sie 2008, w całości zmieniany 2 razy |
|